Možná jste se již někdy účastnili nějakého veletrhu, na kterých se různé firmy prezentují a předvádějí v nejlepším možném světle tak, abys nalákali co největší množství nových zájemců. Během těchto veletrhů se objevují na programu také různé akce ve smyslu workshopů, které dále fungují jako lákadlo. Takto si všechny firmy zvyšují pravděpodobnost, že na akci dorazí více lidí a že tím pádem o nich bude vědět širší skupina. Návštěva různých workshopů může být přínosná i pro Vás jako návštěvníky, byť byste vůbec neměli zájem o nějakou jinou firmu, než u které nyní pracujete.
Příjemné je i to, že se v rámci veletrhů podává i občerstvení a pití. Takováto občerstvení obvykle zahrnují koláče a jiná sladká pečiva, obložené chlebíčky a někdy také dokonce větší jídlo ve formě rautu. Najezení zájemci znamená spokojení zájemci. A spokojené zájemce je pak možné přesvědčit mnohem jednodušeji. Každá firma pak má svůj stánek, kde se zastavují jednotlivý návštěvníci. V tento moment je jedinečná příležitost drapnout tohoto nešťastníka a představit mu všechny plusy a bonusy, které Váš podnik nabízí. Většinou k tomu daný člověk dostane do ruky také reklamní předměty.
Někdy se jedná o hlouposti, které daný člověk následně doma vyhodí, ale jindy jsou to poměrně praktické a užitečné předměty. Obvykle se jedná o reklamní desky na dokumenty a papírové prospekty, kterými je možný zájemce vybaven na doma. Pak je také časté, že se mezi reklamními předměty objevují propisky, pomády na rty, bloky nebo klíčenky. V poslední době se častěji objevuje jídlo a pití jako jsou různé čaje a někdy dokonce i malé lahvičky s alkoholem. Je dobré do reklamních předmětů investovat, protože ty mohou být přesně tím, co nové zaměstnance přesvědčí, aby šli právě k Vám, a to je ten účel, který svou přítomností na veletrhu sledujete.